Zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi Warszawa

Obowiązki zarządcy

Jakie czynności administracyjne obejmuje zarządzanie wspólnotą mieszkaniową?

Zakres obowiązków administratora nieruchomości z punktu widzenia czynności administracyjnych jest bardzo szeroki.

    W ramach współpracy z moją firmą, która zajmie się zarządzaniem budynkiem, mogą Państwo liczyć m.in. na:
  • • profesjonalne przygotowanie budżetu,
  • • prowadzenie dokumentacji związanej z księgowością, w tym kartotek finansowych,
  • • wsparcie w procesie rejestracji np. w Urzędzie Skarbowym czy ZUS, jeśli będzie potrzebne,
  • • zarządzanie umowami z dostawcami mediów i różnymi firmami współpracującymi z właścicielem budynku,
  • • przygotowywanie wszystkich rozliczeń finansowych,
  • • pilnowanie prawidłowości dokumentów wymaganych m.in. przez Prawo Budowlane czy Dozór Techniczny.

Przekazując w moje ręce zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi w Warszawie, zyskują Państwo pewność prawidłowo wykonanych rozliczeń księgowych i załatwienia na czas wszystkich prawnych formalności.

Kompleksowo zajmę się księgowością wspólnoty mieszkaniowej

Jeśli chcą Państwo poznać lepiej zarówno mnie, jak i zakres realizowanych usług związanych z zarządzaniem wspólnotami mieszkaniowymi w Warszawie, zapraszam do kontaktu. Kompleksowo zajmę się księgowością, gwarantując właścicielowi budynku najwyższy poziom bezpieczeństwa. Tworzę firmę, która idzie z duchem czasu i proponuje najlepsze, nowoczesne rozwiązania usprawniające załatwianie czynności administracyjnych.